Restaurant & Banquet Hall

Vilkår og retningslinjer

Når du bestiller mat gjennom (Shalimar Online Takeaway) nettside, vil bestillingen din være klar til å hentes eller sendes til din valgte adresse. Følgende vilkår for bruk gjelder for en bestilling gjort gjennom nettstedet vårt:

– Du velger ønskede produkter, ønsket leveringsmåte og ønsket betalingsmåte i bestillingsløsningen. Du vil til enhver tid finne alle våre produkter og tjenester på Shalimarrestaurant.no

– Du er selv ansvarlig for å sjekke at bestillingen er slik du vil ha den før du bekrefter bestillingen. Hvis du klarer å bestille feil, er du forpliktet til å dekke kostnadene knyttet til bestillingen.

– Tidspunktet for når bestillingen din vil være klar for levering eller henting i restauranten fremgår av bestillingsoversikten din før du bekrefter bestillingen.

– Den gjennomsnittlige leveringstiden som vises på nettsiden er kun et estimat og vil derfor ikke representere den faktiske leveringstiden.

– Fjerning av ingredienser reduserer ikke prisen på de valgte varene.

– Du har rett til å kansellere eller tilbakekalle kjøpet av produktene, som det finnes angrerett for, innen 14 dager fra leveringsdagen for produktene. Du har rett til å kansellere bestillingen hvis produktene som leveres til deg er feil eller ikke er passende å spise. For å utøve dine angrerettigheter, må du informere oss om din beslutning om å kansellere ved hjelp av en klar uttalelse via e-post: take-away@shalimarrestaurant.no eller ring: 22374768.

– Hvis du opphever kjøpet av produktene dine, refunderer vi alle betalinger, inkludert leveringsgebyr og servicegebyr, senest 14 dager fra datoen vi mottok varselet om annullering av kjøpsavtalen.

– For å gjøre tilbakebetalingen, vil vi bruke samme betalingsmiddel som du brukte til det opprinnelige kjøpet av bestillingen din, med mindre annet er uttrykkelig avtalt med deg.

– Du må returnere eller sende produktene til restauranten du bestilte. Kontaktinformasjonen er tilgjengelig på restaurantens nettside. Du må returnere produktene til restauranten så snart som mulig og under alle omstendigheter senest 14 dager etter kjøpsdagen eller dagen du har varslet oss om heving av kjøpet.

– Du skal bære de direkte kostnadene ved retur av produktene. De returnerte produktene må være i ubrukt tilstand og kunne videreselges. Du er ansvarlig for eventuelle verditap av produktene hvis slikt verditap skyldes håndtering av produktene som ikke er nødvendig for å teste deres tilstand, egenskaper og funksjonalitet.